این که آیا شما به دنبال به انتخاب سیستم مدیریت محتوا روزرسانی سیستم مدیریت محتوای فعلی خود (CMS) هستید ، یا شما اولین بار خریدار هستید ، ایران هاست این روند می تواند بسیار چشمگیر باشد.از طرف دیگر CMS های اختصاصی توسط یک شرکت توسعه ، اصلاح و کنترل می شوند. این نوع CMS اغلب انتخاب سیستم مدیریت محتوا با داشتن بسیاری از سیستم عامل های مختلف ، چگونه می توانید بهترین CMS را برای نیازها و اهداف تجاری خاص خود انتخاب کنید؟ و چگونه می توانید سیستم های قوی موجود در آن را از سیستم های شفاف متمایز کنید؟


از تحقیق و تنظیم نسخه های نمایشی گرفته تا مقایسه ویژگی ها و قیمت گذاری و موارد دیگر؛ شما قطعاً کار خود را برای شما کوتاه کرده اید. این چیزهایی است که شغل شما باید هنگام انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا که بیشترین حس را برای کسب و کار و بودجه شما ایجاد می کند ، به آن فکر کنید.
انتخاب بهترین سیستم عامل CMS.
منبع باز در مقابل CMS اختصاصی
انتخاب سیستم مدیریت محتوا محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) دروپال ، جوملا و وردپرس هستند. هر یک از این سیستم عامل های CMS آزاد و منبع باز هستند و راه حل هایی را برای مشاغل با اندازه های مختلف و تخصص فنی ارائه می دهند. فقط به این دلیل که این راه حل های CMS محبوب ترین هستند ، به این معنی نیست که آنها تنها گزینه های شما هستند.
دو نوع اصلی سیستم عامل CMS وجود دارد که هرکدام براساس آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید و بودجه خود مزایا و مزایایی را ارائه می دهد.
متن باز
CMS های منبع باز این قابلیت را دارند که براساس نیازهای تجاری شما به راحتی اصلاح و تنظیم شوند. آنها همچنین به طور مرتب توسط جامعه ای از توسعه انتخاب سیستم مدیریت محتوا دهندگان به روز می شوند و بهبود می یابند ، و بارگیری و استفاده رایگان دارند. انعطاف پذیری و قیمت مناسب در مقایسه با یک راه حل اختصاصی بسیار بیشتر است.
اختصاصی
برای پاسخگویی به نیازهای خاص تجارت تنظیم می شود و به طور معمول شامل دسترسی به بخش خدمات مشتری برای کمک به عیب یابی و تنظیم سیستم می باشد. شرکت های CMS اختصاصی برای استفاده و ایجاد تغییرات در سیستم ، مجوز هزینه ای را برای آن اعمال می کنند و می توانند یک سرمایه گذاری گران باشند.
در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتخاب صحیح CMS آورده شده است.


1. بدانید که چه کاری می خواهید انجام دهید
سیستم عامل های CMS در خارج وجود دارد که تقریباً همه چیز را انجام می دهند ، مگر اینکه قهوه خود را درست کنید ، و برخی دیگر نیز وجود دارند که به سادگی می توانند فضایی برای انتشار مطالب فراهم کنند. بدون تعیین اولین چیزی که شما از CMS نیاز دارید یا می خواهید ، تعیین اینکه چه چیزی انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای کسب و کار شما بهترین کار را خواهد داشت دشوار است. تصمیم بگیرید قبل از هر کاری که می توانید و بدون آن کار کنید ، انجام دهید و روند تصمیم گیری را بسیار ساده تر می کند.
2. عملکرد و ارزیابی قابلیت ارزیابی
چه تعداد کاربر برای دسترسی به سیستم عامل نیاز دارد و تخصص فنی آنها در چه سطحی است؟ آیا بیشتر از طرف توسعه دهندگان یا بازاریابان استفاده خواهد شد؟ مطمئن شوید که هنگام بررسی گزینه های خود ، از تیمی که از CMS استفاده خواهد کرد ، استفاده کنید. منطقی نیست که یک CMS را انتخاب کنید که اکثر کاربران شما با استفاده از آن دچار مشکل شوند ، یا برای برآورده کردن چالش های خاص تجارت شما قابل تنظیم نیست.
3. بودجه تعیین شده
در شرایطی که مشاغل شما تأمین نامحدودی از بودجه نداشته باشد ، باید هنگام تصمیم گیری در بودجه خود تأثیرگذار باشید. در پایان ، آیا می توانید  انتخاب سیستم مدیریت محتوا هزینه یک CMS جدید را توجیه کنید؟ اگر مدیریت محتوا نقطه کانونی در کسب و کار شما است ، بنابراین منطقی است که یک راه حل پیچیده تر داشته باشید. دوباره در مورد آنچه به CMS نیاز دارید ، فکر کنید تا در مقابل آنچه که خوب خواهد بود ، انجام دهید. هنگام تصمیم گیری نهایی ، اطمینان حاصل کنید که اگر برای یک ویژگی پیچیده هزینه اضافی پرداخت می کنید ، در واقع به سود کسانی که از این سیستم عامل استفاده می کنند ، سود خواهد برد.
انتخاب یک سکوی CMS می تواند یک روند طولانی و پیچیده باشد ، اما اگر دقیقاً بدانید که چه می خواهید ، به دنبال آن خواهید رفت ، احتمالاً می توانید راه حل مناسبی برای تجارت خود بیابید.
وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل گزینه های CMS منبع باز خود با ما در آمد و ما می توانیم با یک استراتژی به شما کمک کنیم.
سیستم مدیریت محتوای شما (CMS) شاسی کمپین بازاریابی محتوا است.

مهم نیست محتوای شما چقدر عالی باشد ، اگر CMS شما نتواند درست نمایش داده و مدیریت کند ، تقریباً نصف تأثیر آن را نخواهد داشت.

ممکن است این به نظر یک نقطه ی احمقانه باشد ، اما من بسیاری از سازمان های فلات را دیده ام زیرا CMS آنها نمی توانند از جاه طلبی ها یا رشد آنها کنار بیایند. این واقعیت که شما نمی توانید CMS خود را با تلنگر یک دکمه تغییر دهید ، انتخاب شما را از همه مهم تر می کند.

بنابراین هنگام انتخاب CMS باید به دنبال چه چیزی باشید؟انتخاب سیستم مدیریت محتوا چه ویژگی هایی را باید در اولویت قرار دهید؟ آیا باید برای SaaS یا راه حل میزبانی شده انتخاب کنید؟ چه ذینفعان باید بخشی از فرایند تصمیم گیری باشند؟

در این پست ، من به شما در مورد این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می دهم.

با عجله؟ پرش به یک بخش خاص:
چه کسی باید انتخاب CMS را انتخاب کند؟
SaaS در مقابل بسترهای نرم افزاری CMS میزبان
جوانب مثبت و منفی سکوی SaaS CMS
مقایسه CMS SaaS
تاج
ابر کنتیکو
هسته اصلی
فضای مربع
Cloud CMS
جوانب مثبت و منفی پلتفرم CMS پیش فرض
جوانب مثبت و منفی سیستم عامل CMS میزبان
پیش فرض و مقایسه CMS میزبان


دروپال
جوملا
Concrete5
آلفرسکو
در هنگام انتخاب یک سیستم عاملانتخاب سیستم مدیریت محتواCMS به دنبال چه چیزی هستیم؟
تأثیرات تجاری
هزینه های واقعی
الزامات جاری
ادغام فناوری
مهارت
امنیت
وبلاگ نویسی
سفارشی سازی
بهینه سازی موتور جستجو
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
ایجاد محتوا WYSIWYG
نیازهای آینده
حمایت کردن
هنگام انتخاب یک سیستم عامل CMS ، از اشتباه جلوگیری کنید
سردرگمی “ویژگی نفخ” برای “ویژگی غنی”
انتخاب CMS پیچیده و پر هزینه برای نیازهای آینده
انتخاب ویژگی های بیش از سهولت استفاده
عدم درک مشکلات مدیریت محتوا
راهنمای تجارت الکترونیکی
نحوه انتخاب CMS: راهنمای نهایی
راهنمای قطعی برای انتخاب CMS مناسب برای تجارت شما.

چه کسی ذینفع اصلی در انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) است؟
قبل از اینکه حتی بتوانید ویژگی های مختلف CMS را در نظر بگیرید ، باید بدانید چه کسی تصمیم می گیرد از CMS استفاده کند.

این سخت تر از چیزی است که به نظر می رسد.انتخاب سیستم مدیریت محتوا با افزایش اندازه و نیازهای سازمان شما ، تعداد ذینفعان نیز افزایش یابد. فناوری اطلاعات شما ممکن است CMS را بخواهد که با پشته زیرساخت فعلی آنها متناسب باشد. بازاریابی ممکن است چیزی را بخواهد که با ابزار بازاریابی خود متصل شود. از طرف دیگر فروش می خواهد CRM ادغام شود.

خوشحال کردن همه ذینفعان می تواند یک میدان مین بالقوه باشد.

در حقیقت ، طبق یک نظرسنجی Forrester ، بیشتر ابتکارات سیستم انتخاب سیستم مدیریت محتوا  به دلیل سیاست داخلی شکست می خورند.

موانع موفقیت در اجرای WCM

به همین دلیل دو قدم اول در انتخاب CMS این است:

1. ذینفعان در تصمیم CMS را بشناسید
در بیشتر سازمان ها ، بخش های زیر در فرایند تصمیم گیری CMS شرکت می کنند:

آی تی
از آنجایی که فناوری اطلاعات در نهایت مسئولیت فناوری خواهد بود و cms وردپرس ممکن است نیاز به حفظ و اصلاح CMS داشته باشد ، بنابراین ادغام آنها در انتخاب برای موفقیت یک استقرار CMS بسیار مهم است.

بازار یابی
CMS در اصل ابزاری برای بازاریابی است. انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای سازمانهای متمرکز بر بازاریابی ، بسیار مهم است که قبل از انتخاب CMS ، بازاریابی پیش برود.

https://iwhy.ir/open-source-hardware-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa.html